Semsterflit

Mitt bloggande har varit lite glest. Men det beror bara på att vi har haft full upp. M:s son Carl har varit på plats i en dryg vecka med sina småttingar. Stridsropet "Fajmoj!" sitter i väggarna nu. Det var en rolig men intensiv vecka. Barnens mor passade på att dyka upp i slutet av veckan och fick sin födelsedag avfirad. När de reste rasade vi ihop som på en fredagkväll efter en tuff vecka. Men sedan var det bara att samla ihop sig och fortsätta med spikandet.

Mitt roligaste och kanske pinsammaste inne var då Natalie (2,5 år) följde med på promenad med Zorro. Jag gick mellan dem och höll mitt på kopplet och N höll i öglan. Som vanligtt fick man hålla Zorro i styr. Väl hemma tog hon kopplet till sin lilla trätax och snart hördes kommandona "Nej!" - "Här går vi!" med täta mellanrum.

Går allt enligt plan skall vi starta en fastekur till veckan. Vi skall städa av två 50-årsdagar och en middagsbjudning före dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0