Jag vet inte vad som är mest irriterande

Förvisso har vi ett par småbjörnar som tussar omkring på berget och det kan vara lite störande vid hundpromenader o dylikt. Men det är ändå ingeting mot att alla dessa som är ute på björnsafari. Det kommer bilar såväl mornar som kvällar och spanar. Visst är det kul att folk lär sig hitta till Spjälkaberg men någon måtta får det väl vara. Ville jag ha en massa trafik flyttade jag väl in till tätorten.

Sedan är det Zorros sista natt med kulor. I morgon skall han snöpas. Men det är väl sånt som händer när man fyller år nu på fredag den 13:e. Men lite dåligt samvete har jag. Men det skall bli intressant och se effekten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0