Nygifta

Så har vi inträtt i det äkta ståndet. Då vi kan synda utan att leva i synd. Föga trodde jag detta när jag klev ned i en badtunna för 2,5 år sedan. Men vilken fest. 50 gäster med barn slöt upp på min och Mariannes högtid och fest. Det blev bara så lyckat alltihop Miljön och gästerna gör festen. Både Voxna kyrka och naturligtvis Voxna herrgård med värdarna Lars och Birgitta hjälpte till att göra detta till ett glatt och ljust minne. Vi kan stapla superlativer kring arrangemanget, gästerna, vädret, maten tills vi trillar omkull med det fångar ändå inte den glädje och känsla vi har och hade. Alla kan vara övertygade om att det var ett lyckligt brudpar som kröp ned under sidentäckena fram på småtimmarna. Vi vill även skicka ett stort tack till Kyrkoherde Maths Sandström som förrättade en strålande vigselritual. Nu skall vi så smått landa bland allt det rosenskimrande. Tack alla!

Kommentarer
Postat av: Karin Andersson

Tack så otroligt mycket att jag fick vara med om denna mycket trevliga midsommarafton med vigsel och fest! Jag håller med dig om att superlativen haglar ur en (om man inte tänker på alla mygg som va där).



Hoppas spökena va snälla med Er på natten. Nere i rosa huset höll efterfesten på till halv fem....



/Karin

2008-06-22 @ 22:47:30
URL: http://www.karinandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0