Svensexa

Så kom den då, svensexan. Jag blev avbruten under en golfrunda av ett par kamrater. Därefter blev jag transporterad till centrala Alfta där jag iförd en spelartröja från edsbybandyn skulle samla in pengar till nämnda förening. Det gick hyfsat, 241,50 kr.

Så småningom blev det samlig och middag på Eklundska villan i Umeå. Mat, dryck och trivsamt umgänge skapade en trevlig kväll. Tack och lov slapp jag alltför mycket förnedrande lekar och sprithetsande. Men det blev en duktig levertvätt i alla fall. Min största behållning var att se min blivande svåger så glad i hatten som jag aldrig sett honom förr.

Ett tack till Hans, Magnus, Björn, Per-Erik, Håkan och Kenneth.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns fina bilder i från kvällen...

2008-06-10 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0