Hjärnsläpp och isproppar

Först kan jag dementera att en liten mage är orsaken till att man blir stökfull, sliter av sig kläderna och skriker könsord. Det kan även ske med en normal mage. Vad däremot jag och mina gelikar kan råka ut för är att berusningen slår till snabbare pga av att man är betydligt mindre till volymen. Dvs mer promille.

De isproppar som stökat till det i hushållet i helgen håller nu på att släppa. Nu är det bara varmvattnet till badrummet som skall nå sin förlösning. Dock visade det sig att avloppet fått lite förstoppning. Sannolikt beroende på att vi hällt litervis med hetvatten i avloppet för att med strålvärmens hjälp bidra till ispropplösningen.

Sannolikt har även undertecknad drabbats av en ispropp i huvet. Jag skruvade lös "kröken" från avloppet för att studera om det var där det var trångt. För att underlätta ställer jag mig och spolar ur nämnda rörbit. Varvid jag av naturliga skäl blir blöt om fötterna.

Nåja, älskad hustru log i alla fall, högljutt.

Kommentarer
Postat av: Olle

Hade inte riksdagsmannen ovan börjat sin dörrknackningsdel i hans personvalskampanj?

2009-12-21 @ 08:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0