Lite blandat

Var i går kväll på möte med Druid-logen i Edsbyn och firade att Kjell Elversson varit medlem i 50 år. Det ger perspektiv.

Har gjort lite julklappsinköp. Tack och lov för web-handel. Böcker är bra julklappar

Marianne har fått tillbaka på skatten. Tack för det då hon handlat en matta för 8000 spänn! Den måste vara ohyggligt vacker.

Jag har röstat på kandidater för landstings- och riksdagsvalsedlarna. Surade en stund över att det inte går att dela ut minuspoäng. Det finns dem som förtjänat det också.

Veckans höjdare var utdelning av "guldklockor" till kommunens "25-åringar". Alltid lika roligt. Hoppas att huvudpersonerna tyckte detsamma.  Jag vill gärna att det skall vara fint då det finns dem som går på bättre middagar mer sällan än jag.

Hade inne en replikinsändare idag gällande turerna kring de särskilda boendena. Den kändes lite rörig. Men då man skall försöka beskriva oppositionsrådets turer och piruetter är det svårt att undvika att det blir rörigt.

I morgon blir det julkonsert i Gävle. Det var vår present till svärmor då hon fyllde 80.

Gör mitt sista mentorsamtal idag med min adept inom ramen för Företagsringens mentorprogram 2009. Vi får se hur fortsättningen blir. Det har varit lite speciellt då det slumpat sig så att min adept blivit min frus chef. Så jag får höra om verksamheten ur flera perspektiv.

Nästa veckas höjdare tror jag blir heldagsseminariet med Företagsringen. Vi skall efter 5 års verksamhet försöka göra en utvärdering och kursläggning för framtiden. Företagsringen har gjort en otrolig resa från ingenting till att bli en känd faktor i bygden när det gäller nätverkande. Men nu gäller det att inte bli fartblind och tappa fokus på uppgiften.

Nästa fredag blir vaccinering. 

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0