Välj rätt vänner för umgänget

Försöker samla mellan 5 o 10 uppenbarligen totalt kalenderstyrda individer till fest.

I den urspungliga planen skulle festen vid det här laget redan varit avklarad. Nu har vi problem med att hitta ett datum i Maj (!). För både mars och april är genomtröskade.

Vet inte om jag skall vara imponerad av att jag (försöker) umgås med aktiva människor eller om jag skall vara bedrövad över att de springer så fort (och ändå har så liten makt över egen kalender) att egna nöjen inte ryms.

Kommentarer
Postat av: Janne Gustavsson

Hej Din gamle filur. Här kommer en hälsning från en gammal polare från forntiden. Sitter på ett tråkigt hotell i Uddevalla och började tänka på gamla tider och gamla kamrater. Letade på nätet och hux flux fanns du där livs levande (nåja nästan i varje fall)

Själv så reser jag numera varannan vecka ungefär runt hela Sverige i mitt nya jobb. (www.contractortrading.se) Måste då lämna Britta och min irländska setter Saida hemma i Umeå. Ser förresten att du fortfarande jagar. Det gör jag också, älg givetvis men på senare år mer och mer fågel. Tyvärr är irländaren nu gammal och trött men vi har bokat en norrbottensspets som förhoppningsvis ska födas i mitten av maj. Man kanske kan få bjuda herrn på lite fågeljakt om något år?

Ska till Söderhamn på jobb den 24/3, finns det möjlighet att träffas och ta en kopp kaffe då kanske?

Ha en bra dag hälsar Janne Gustavsson

2009-02-23 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0