Det här med bloggande

Jag blir lite stressad av alla de som bloggar, twittrar och Fb:ar oavbrutet och hela tiden. Jag ropar digitalt - alltså finns jag. Om man får travestera filosofen. Men allt är långt ifrån intressant. Jag har inget behov av att berätta allt jag säger och gör. Däremot är det kul att dela med sig av sådant jag tycker är lite viktigt och bra för det allmänna medvetandet. Men jag inser också att under den senaste tiden då man befunnit sig mitt i stormen har man tankar och uppgifter som är för intressanta att publicera medan de fortfarande är färska. Det är sådant man har memoarer till.

Nu skall jag ägna mig åt väsentligheter resten av kvällen. Nämligen att baka paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0